wtorek, 18 października 2011

Spojrzenie 34-latka

Układam sobie jakby wyglądał tenże blog gdybym mógł wszystko opisywać w fikcyjnej formie zamieniając imiona osób, instytucji itd. Mógłbym wówczas swobodnie pisać o tym co myślę pomimo wszystko.


Tymczasem, dla Firmy Skowroński opracowałem nową wersję sklepu internetowego na bazie skryptu z home.pl. Pomijając beznadziejną synchronizację z Allegro skrypt Click Shop oceniam pozytywnie. Sklep synchronizuje wszystkie sprzedawane produkty na Allegro dodając kategorie z Allegro do kategorii w naszym sklepie.Jest to przydatne tylko w sytuacji gdy sklep oferuje szeroki zakres asortymentu. Jak zresztą wiemy Allegro to nie tylko sklep branżowy, natomiast w sieci spotykamy głównie dobre specjalistyczne sklepy branżowe.


Ostatnio kupowałem w takim sklepie produkty do kąpieli niemowląt. Apteka Słonik oferuje obecnie chyba najtaniej Olejek Oillan co wraz z szybką dostawą wyróżnia pozytywnie sklep internetowy.


Ponownie rozpocząłem ćwiczenia A6W. Znalazłem w sieci rozpiskę na 42 dni treningu. Organizacja zajęć i pracy zawsze mnie cieszyła.


Od wiosny utrzymuję dużą częstotliwość czytanych książek. Nie wiem jak ludzie mogą nie mieć czasu. Wszystko zależy od jakości i organizacji pracy. Chęci, no i może możliwość jazdy autobusem w którym czytam książki umożliwiają czytanie przynajmniej jednej książki tygodniowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz