czwartek, 5 lutego 2015

Polecam

Zaznaczam , są to moje pomysły, sprawdzone, pewne, choć nie bez ryzyka w niektórych przypadkach.

Chyba każdy z tych pomysłów wymagał będzie konta na paypal, albo na innym portalu obsługującym kryptowaluty. Jeśli potrzeba będzie wyjaśnię jak założyć tam konto.

Wszystkie linki będą reflinkami, z których - owszem - będę czerpał korzyści ale za to udzielę wszelkiej możliwej pomocy. Jeśli nie chcesz się rejestrować z mojego reflinka, zostaniesz przydzielony do administratora strony, wystarczy tylko usunąć ostatni człon adresu.

Pierwsze dwie będą minimalne, zarejestrować i zapomnieć do czasu
Później w miarę czasu będę pisał kolejne.



WE SHARE SUCCESS 10 akcji na start


Strona w fazie pre-launch, wspierana przez PerfectInternet, za samą rejestracje otrzymasz 10 akcji, którymi będziesz mógł handlować na Giełdzie Papierów Wartościowych
Rejestracja z ref linka

http://www.wesharesuccess.com/?refid=3ce54449a2


_____________________________________________

QOINPRO faucet rozdający codziennie za darmo kryptowaluty


Można by dywagować nad sensownością wszelkich faucetów które losują darmowe kryptowaluty. Kiedyś klikałem co godzinę i dostawałem np 13 dogecoinów, po kilku tygodniach miałem kilkadziesiąt groszy. Nuda. Nawet dla zdeterminowanych. W tym programie wystarczy się zarejestrować i codziennie zasilą ci konto kilkoma kryptowalutami - btc, dogi i inne. Polecam , ale kokosów na tym nie osiągniesz.

https://qoinpro.com/bf774bc7f861491e7e9a75edc8e3e6ec

___________________________________________________

GBCash4Minutes - kasa za włączony telefon


To najlepsze jest. Od tego zacząłem. Mam dwa telefony z abonamentem w których mam darmowe rozmowy ze stacjonarnym iw Polsce. Do tego kupiłem starter za 5PLN w play, włączyłem kod dający 10 PLN, włączyłem za 10pln darmowe rozmowy ze stacjonarnymi. Mając 3 aparaty dzwoniłem na numery podane na stronie w kolumnie Numbers. Po nawiązaniu połączeniu lektor prezentuje stacje radiowe i słuchać możesz muzyki. Ja ściszałem telefon, stawiałem na sół i tak sobie działał przez kilka godzin aż sam się rozłączył - czasem po 3 godzinach. W ten sposób zarobiłem minimalną kwotę do wypłaty 5GBP. Przelałem je na Paypal i miałem pierwsza kasę, którą przeznaczyłem na inwestycje
Jednakże, jest tu ryzyko. Połączenia z karty play zablokowali mi przed wykorzystaniem czasu aktywnego konta. Z powodu tego ryzyka, tylko raz skorzystałem z tej opcji zarabiania.

http://bit.ly/1FunukG

_________________________________________
Teraz pora na lepsze rzeczy

PaidVerts zarabiasz 150%

Polecam i korzystam. Bardzo dobry program w którym zarabiasz na klikaniu reklam. Na początku sprawdzałem program i poświęcałem nawet parę godzin na opanowanie programu i zarabianie bez inwestowania. Bardzo powoli to szło. Pierwsze pieniądze zarobione na GBCash4Minutes wrzuciłem w ten program. Czyli wrzuciłem przez paypal ok 8 $ to co zarobiłem inwestowałem ponownie aż osiągnąłem stan konta BAP w programie 28$ po 50 dniach. Zgromadzone środki pozwalały mi na wyciąganie średnio 1 $ dziennie. Wówczas stwierdziłem, że warto wejść mocniej w ten program i doinwestować. Zysk wynosi 155%, ale trzeba odliczyć 10% dla polecającego i jeszcze przy wypłacie jest podatek 0,03% - jakoś tak. Wypłacałem z serwisu przed świętami Bożonarodeniowymi część kwoty a drugą część miałem w akcjach. Jak widać program daje sporo możliwości.
Tradycyjnie w tego typu portalach - pomagam moim reflinkom oraz zwracam część kwoty zainwestowanej w programie. Szczegóły podam gdy będzie ktoś zainteresowany.

Program wymagałby większego omówienia, mój reflink https://www.paidverts.com/ref/poiesis

 ________________________________________

GoldenTowns - taka civilization 

Rejestruj się i nie rób samouczka!
Na początek rozbuduj drogi i budynki do nich przylegające.
Świetna gra i zdecydowanie strategiczna, bo tyle razy zo burzyłem budowle aby je postawić w innym miejscu....
Mój reflink www.goldentowns.com/?i=317780

___________________________________________

MarketGlory wirtualny świat z którego czerpiesz zyski


Gier tego typu jest kilka, choćby erepublik, w który również pogrywam. Jednakże w porównaniu z innymi na tej można zarobić. Nie inwestując ani złotówki wpierw trzeba codziennie chodzić do pracy i walczyć z trenerem. Potem, gdy już za prace będziesz dostawał więcej kasy kupować będziesz posiłki które dadzą Ci energię, broń aby móc walczyć na arenie. A gdy zaczniesz walczyć wtedy zaczniesz otrzymywać euro. Najpierw 0,04 euro, potem im większa rangę na arenie, więcej. możesz również kasę w grze wypłacać na euro. Polecam. gra prosta, choć na późniejszym etapie wymagająca: najlepsze efekty masz gdy jesteś w grze około 23 wieczorem.

Mój reflink: http://www.marketglory.com/strategygame/kowczeg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz